Veelgestelde vragen over bezorgen

Bezorgstatus

Als je tijdens het bestelproces een account hebt aangemaakt, kun je inloggen om je bestelling te zien. Heb je geen account aangemaakt? Neem dan contact op via info@leuningenvanstaal.nl voor de status van je bestelling.

Nadat je stalen trapleuningen zijn gemaakt sturen wij je altijd een bericht om de order op te halen of wanneer hij is opgehaald door de koerier. 

Aangezien de producten in ons assortiment over het algemeen meer dan € 200 kosten, worden ze meestal niet bij de buren gebracht. Bij sommige vervoerders heb je zelf de optie om aan te geven waar de koerier het pakketje achter kan laten wanneer je niet thuis bent.

Omdat het om maatwerk producten gaat raden wij altijd aan om de producten zelf op te halen. Zo weet je altijd zeker dat je jouw stalen trapleuningen op tijd in huis hebt.

Bezorgkosten en -opties

Alle bestellingen met een totale bestelwaarde vanaf € 350,– bezorgen wij gratis in de postcode regio 1450-2000. Tijdens het afrekenen en na het invullen van jouw (bezorg)adres wordt automatisch bepaald of we jouw nieuwe stalen trapleuning gratis kunnen bezorgen.

In de overige plaatsen in Noord-Holland bedragen de verzendkosten standaard € 49,95.

In alle plaatsen buiten deze postcode regio vragen wij een standaard verzendtarief van € 75.

Graag! Je kunt jouw bestelling altijd gratis (op afspraak) afhalen bij onze werkplaats in Heerhugowaard. Dit zorgt er niet alleen voor dat je jouw stalen trapleuning zo snel mogelijk in huis hebt, maar ook dat deze veilig en onbeschadigd aankomt. 

Wij verzenden onze stalen trapleuningen momenteel niet naar het buitenland.

Bezorgtijden

In sommige gevallen kan je het bezorgadres wijzigen via de mail die je van de vervoerder ontvangt.

Is dit niet mogelijk? Dan willen we je vragen om het contactformulier in te vullen en de oude- én nieuwe adresgegeven te noteren.

Vul bij e-mailadres het e-mailadres in die je gebruikt hebt bij het plaatsen van je bestelling. We kunnen niet garanderen dat we het bezorgadres kunnen wijzigen, maar gaan wel ons best doen bij de vervoerder. 

Het bezorgmoment kan je wijzigen via de mail die je ontvangt vanuit de vervoerder. Is het op deze manier niet meer mogelijk, omdat de vervoerder al onderweg is of omdat de planning al is gemaakt, dan kunnen wij dit ook niet meer voor je wijzigen.

Informatie over andere onderwerpen

Gratis bezorging postcode 1450-2000

Bestellingen vanaf € 350

Gratis afhalen

Op afspraak bij onze werkplaats

Snelle levertijd

Levertijd binnen 2-3 weken

100% Veilig betalen

iDeal / Klarna / MasterCard / Visa